در راستای ارائه خدمات مطلوبتر و کسب رضایتمندی مشتریان محترم A D S L  ، مخابرات منطقه کرمانشاه  همزمان با سراسر کشور طرح غزال را در استان کرمانشاه به اجرا گذاشت .

محجوب مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوبتر و کسب رضایتمندی مشتریان محترم ADSL  ، مخابرات منطقه کرمانشاه  همزمان با سراسر کشور طرح غزال را در استان کرمانشاه به اجرا گذاشت .

وی گفت : این  طرح جهت مشترکین مخابرات از جمله مشتریان فعلی ، مشتریانی که زمان سرویس آنها به اتمام رسیده و مشترکینی که جدید هستند طراحی و اجرا شده است .

سید کامران محجوب  اضافه کرد : در طرح غزال شرکت مخابرات ،مشتریان  فعلی  می توانند تا 4 برابر سرعت در خواستی را با توجه به زمان سرویس در خواستی در یافت نمایند ، مشتریان جدید ADSL  می توانند با در خواست سرویس های یکساله یک دستگاه مودم رایگان دریافت نموده و مشتریان غیر فعال ADSL مخابرات که زمان سرویس آنها به اتمام رسیده است  می توانند علاوه بر سرویسهای دیگر با درخواست سرویسهای 3 ماهه از یک ماه سرویس رایگان و یا تا 4 برابر سرعت بیشتر برخوردار شوند .

محجوب هدف از اجرای طرح غزال را کسب رضایتمندی مشترکین ADSL  مخابرات و جذب  مشتریان جدید دانست و اظهار داشت : در طرح فروش سرویسهای ویژه ADSL  شرکت مخابرات  ( غزال ) سرویسهای متنوع با سرعتهای 512Kb  تا 16Mb  با شرایط ویژه  وبدون افزایش تعرفه به متقاضیان ارائه می شود  .

انتهای پیام/ز

اجرای طرح غزال  برای  کسب رضایتمندی مشترکین ADSL  مخابرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق رزلانسری
۲۳:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید من سیم تلفن خونمون از سه جا قطعی داره همش مودمم قطع ووصل میشه انگار اصلا نت ندارم میشه بگین چکار کنم 120 متر سیمه. ممنون سپاسگزار ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
با سلام اینترنت مخابرات کرمانشاه به خصوص در مناطق زلزله زده( دالاهو،سرپل ذهاب، گیلانغرب ،و... هر ماه به مدت چند روز قطع می شود لطفا از مسئولان بخواهید در این مورد توضیح دهند با تشکر.